Doprava ZDARMA | Platí u objednávek nad 1000 Kč na výdejní místo GLS

Întrebări frecvente

Veți primi confirmarea comenzii imediat după ce a fost creată, prin e-mail. Dacă nu primiți această confirmare, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail [email protected] pentru a verifica problema de livrare a confirmării.

Cu cardul bancar – dacă plata cu cardul nu a fost procesată, este posibil să nu aveți activată autorizarea pentru plăți online sau valoarea comenzii a depășit limita cardului dumneavoastră.

  • plata cu cardul pe magazinul nostru online este complet sigură
  • la acceptarea cardurilor de plată folosim soluția 3D-Secure, cea mai modernă aplicație a asociațiilor de carduri MasterCard și Visa, care permite plăți sigure pe Internet
  • datele cardului dumneavoastră sunt introduse direct în interfața băncii
  • transferul datelor se face printr-un protocol securizat HTTPS, care criptează aceste informații
  • niciunul dintre angajații noștri nu are acces la informațiile despre cardul dumneavoastră

Livrarea comenzii durează de obicei între 2 și 5 zile.

Da, toate sumele afișate la produse în magazinul online includ TVA.

Documentul fiscal reprezintă un bon fiscal în format electronic, pe care îl veți primi imediat după expedierea bunurilor la adresa de e-mail introdusă în comandă.

Garanția este, bineînțeles, oferită. Pentru persoane fizice, oferim o garanție de doi ani, iar pentru persoane juridice (companii și întreprinzători) oferim o perioadă de 12 luni pentru orice reclamație.

Da, acest lucru este posibil, dar dacă comanda dumneavoastră a fost deja expediată, din păcate nu o puteți anula.

Ne pare rău, dar nu există nicio modalitate de a vă bloca comanda, deoarece sistemul nostru funcționează în mod automat.

Motivul pentru care nu vă putem anula comanda este că aceasta a fost procesată și deja expediată de către departamentul nostru de expediere.

Va trebui să așteptați ca produsele să ajungă la dumneavoastră, iar apoi le puteți trimite înapoi la noi pentru a obține o rambursare completă. Dacă doriți să faceți acest lucru, vă rugăm să ne trimiteți un e-mail de îndată ce primiți articolele, astfel încât să vă putem transmite informațiile de returnare.

Cu toate acestea, toate costurile de livrare nu vor fi rambursate și veți fi responsabil pentru costurile de returnare.

Motive invalide:

Cumpărătorul a plasat comanda din greșeală sau nu mai este interesat – acesta este cel mai frecvent exemplu pe care nu îl putem onora dacă dorim să continuăm să oferim o valoare excelentă. Cumpărătorul ar trebui să se asigure că dorește să cumpere articolul înainte ca comanda să fie expediată, și nu ulterior. Odată ce o comandă este plasată, cumpărătorul încheie un contract obligatoriu din punct de vedere juridic cu vânzătorul pentru a cumpăra toate articolele din acea comandă.

Cumpărătorul a găsit articolele mai ieftine în altă parte – cumpărătorul trebuie să se asigure că este pregătit să plătească prețul cerut înainte de a plasa comanda. După plasarea unei comenzi, cumpărătorul încheie cu vânzătorul un contract cu caracter obligatoriu din punct de vedere juridic pentru a cumpăra toate articolele ce fac parte din comanda în cauză.

Termeni și Condițiile generale pentru cumpărături în magazinul online: Termeni și Condiții